Saya menyeru semua PENGIKLAN agar dapat menulis segala MAKLUMAT PERNIAGAAN ANDA DENGAN TEPAT, RINGKAS, PADAT DAN SAHIH.

Cuba jangan memutar-belitkan fakta seperti "melabur tanpa modal...tak perlu modal...bukan MLM"...dan sebagai nya...tetapi kenyataan sebenar apabila di hubungi TIDAK BEGITU..akan banyak WANG HARUS DI BAYAR!!!

IKLAN sebegini tidak harus di lakukan hanya semata-mata ingin pembaca membuat panggilan kepada anda..Dalam perniagaan, sifat JUJUR adalah TERAS UTAMA..jika di peringkat AWAL anda sudah tidak JUJUR..bagaimana anda akan mendapat KEPERCYAAN DARI ORANG LAIN?.

Begitu juga dengan perkataan MLM...ramai yang hanya tahu menyebut MLM tetapi ramai yang sebenarnya tidak faham MLM itu adakah produk..adakah syarikat..adakah sistem jualan atau sistem pemasaran atau apa???

Ketidak fahaman mengenai apa yang tersirat dari perkataan MLM telah merosakkan nama seluruh perniagaan yang menggunakan sistem pemasaran yang di dasarkan kepada sistem MLM.

Saya berpendapat, jaguh-jaguh dan pakar-pakar motivasi yang terlibat secara langung di dalam sistem ini harus ke hadapan bagi MEMPERBETULKAN PERSEPSI RAMAI mengenai APA ITU MLM dalam ertikata sebenar menurut sistem PENTADBIRAN DALAM PERNIAGAAN.

BUKAN MENANGGUK DI AIR YANG KEROH.

SUMBER : Rahman Senior 
LINK       : www.Majalah.com


3 ulasan to "Iklan dan Anda (Tips & Panduan)"

Post a Comment

Ai, takkan tengok je.:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails